چیزی که باعث میشد تا مخاطب قصههای تلویزیونی را در همان قاب محدود تصاویر آپارتمانی ببیند. هرچند که همین قابها روزگاری در زمان پخش مجموعههایی مثل همسران جذاب و به یادماندنی بود، اما به مرور نیاز به تحول داشت.
چیزی که در این سالها و در دوران تحولی شاهد هستیم، مساله تنوع لوکیشنهایی است که هر کدام یک نقطه تازه یا شهری دیدهنشده از ایران را در قاب تلویزیون به نمایش میگذارد.
این تنوعی که از آن صحبت میکنیم شامل نشان دادن نقاط مختلف سراسر ایران میشود که حتی روستاها و نقاط دورافتاده را شامل میشود. درست مثل وقتی اولین قسمت نونخ روی آنتن رفت و توانست فرهنگ و سنتهای قوم کرد را به درستی به تصویر بکشد. یا زمانی که به دلیل کرونا، امکان حضور در همه هیاتهای عزاداری نبود و تلویزیون با تبدیل شدن به یک حسینیه بزرگ، نقاط دور ایران مثل روستاها را هم در حین این عزاداریها نشان میداد.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سیر تا پیاز حواشی کشتی در گفتوگوی اختصاصی «جامجم» با عباس جدیدی مطرح شد
حسن فضلا...، نماینده پارلمان لبنان در گفتوگو با جامجم:
دختر خانواده: اگر مادر نبود، پدرم فرهنگ جولایی نمیشد
درگفتوگو با رئیس دانشکده الهیات دانشگاه الزهرا ابعاد بیانات رهبر انقلاب درخصوص تقلید زنان از مجتهد زن را بررسی کردهایم